Henn-na hotel
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf1iDCJUqc1CmDYa0UAJLcIO0KXxyb6tUYiRa00AhcZwPWNNgEWh_tIqQNJfVb58gQr-WF2vHW7ThTqe0nc-C_pfyPCeftWAvAI8g1o_a0fFeczMzf6OyEubWUzbRUMs7enMBN3asmSOo5/s400/20161023_101818_1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiaJRlWovijTgzQLQRNPuyMPZZWWr_5q1fncDRg1e9Wx5_PXzFkqon7tsSIzicpaK9sAk8v3jYH24OCzsHJbXPvPi7z9qkfk4c4_aObViK8mcwayHMu9XkhrFxlfQBBcdZs3u98dbB9TwcC/s400/20161023_101827_1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiD0aOYrUrMhrD-0dNS9q8aAdgrYSFpvEXAHfI8OZ28J3kD5wW5bOAGlJjJ1_Z618vq0CVPMtRmybwrLaRlg8Y7JvVWo4VKHo_dIpiwyx7uQ0GWu1tOdtwlhYQUkd1TLy72UqT5y4thNCc9/s400/20161023_101923_1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSIuTFpCRaIHObOBaszuR0B4XOBw53Dll_Ctkl_LsHkmyhyphenhyphenZZXUESLA_HM1Vi71mVqSXNxZyIb5L_bQOg7dk-EKqwxi5rC5_1EHgm1VRhkBDwU-r3ITSazeQnuxY5AHOG2zXwPvgyAJFTH/s640/20161023_102419_1.jpg)
W lipcu ubiegłego roku na terenie Huis Ten Bosch -parku rozrywki inspirowanego Holandią w Sasebo, otwarto hotel Henn-na. W recepcji, gości wita recepcjonista dinozaur lub recepcjonistka -humanoid. Bagażami gości zajmie się kolejny robot. W hotelu obowiązuje system automatycznego rozpoznawania twarzy -alternatywa dla kluczy. Nie ma włączników światła. Światło zapala się i gaśnie za sprawą poleceń głosowych. Nie cała obsługa hotelowa to roboty. Placówka zatrudnia około 10 osób, głównie pokojówki i obsługa robotów.
Hotel sprawia wrażenie bardzo futurystycznego, głównie za sprawą androidów, które wykonują większość funkcji zarezerwowanych dla ludzi. Roboty pracują w recepcji, mówią w języku angielskim, japońskim, chińskim i koreańskim. Nie tylko mówią ale ruszają oczyma i uśmiechają się.
Zamówienia z pokojów można składać poprzez tablety. System klimatyzacji posiada specjalny panel, który zbada temperaturę osób przebywających wewnątrz i odpowiednio dopasuje temperaturę w pokoju.
Więcej zdjęć...
Hotel sprawia wrażenie bardzo futurystycznego, głównie za sprawą androidów, które wykonują większość funkcji zarezerwowanych dla ludzi. Roboty pracują w recepcji, mówią w języku angielskim, japońskim, chińskim i koreańskim. Nie tylko mówią ale ruszają oczyma i uśmiechają się.
Zamówienia z pokojów można składać poprzez tablety. System klimatyzacji posiada specjalny panel, który zbada temperaturę osób przebywających wewnątrz i odpowiednio dopasuje temperaturę w pokoju.
Więcej zdjęć...
Komentarze (0):
Prześlij komentarz
Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]
<< Strona główna